03 februari, 2011

Sitter med ett stort glas vatten istf kaffe och inväntar inspiration att skriva... Jag ska skriva en liten krönika och helt plöstligt låser sig allt! Jag som är en ordrapare utan dess like i vanliga fall!

Har dessutom träningsvärk i mina armar - tack vattengympan för det!

Igår var det knappt folk på gympan det är tydligen förkylnings-/influensatider så vi var en lagomgrupp tossiga tanter som utövade diverse rörelser med vår frigolitkorv (?!). Ja, tack gode gud att det inte filmas och att vi är i Billesholm och inte i Helsingborgs badhus där det är plats för åskådare...

Vår lilla SPA-rutt får vi skjuta på, tyvärr, men man kan inte åka iväg när man inte är pigg och alert inte. Det är nu man känner att man tickar in vuxenpoäng, när man tar såhär mogna, motvilliga beslut. För hela kroppen säger jag vill, jag vill, jag vill!

Japp - nu har jag krampat loss lite ordbajseri och kanske, kanske kan jag få till en lite nätt krönika. Vi får se...

Inga kommentarer: