02 februari, 2011

Andra dagen i februari 2011


En bild från SPA.t som jag och Niclas ska till i helgen...

Om han inte fortfarande ligger däckad förstås. Hoppas, hoppas, hoppas att han kryar på sig - annars är det inte någon vits att dra iväg. Man vill ju ha något ut av det. Men visst är det typsikt?

Ja, ja, för att återhämta bloggfrånvaron kan jag kort meddela att jag i fredags hade AfterWork med GME och det var SÅ KUL! Inte en sekundstystnad och det var som om vi möttes igår... Värsta "recap" utan uppehåll på något vis.

Vi drack lite gott och åt en god räksmörgås XL och hade det väldans bra i 5 timmar...

Men snacka om att det kostar på att ha kul, vaknade kl 5 på lördagsmorgonen med värsta huvudvärken. Jag brukar väldigt sällan ha huvudvärk så jag vet inte om jag kan skylla på vinet denna gången, skratt, det kanske var en light-influensahuvudvärk?? Nähä, inte det.... I vilket fall som så sov jag bort värken och det var åter med i matchen lite före lunchtid på lördagen.

Sen var jag och hälsade på Rut! Fyra dagar gammal (?).... Jag är ju totalt okunnig när det gäller bebisar. Har aldrig varit min grej med små småttingar men Rut fångade mig med storm! Så liten... Jag uppehöll Rut med familj i fyra timmar (jag skäms, borde ha bättre förstånd) men jag kunde liksom inte slita mig.Nix nu har jag faktiskt inte tid - tro't eller ej men jobbet kallar, skratt!

Inga kommentarer: