07 februari, 2011


Erkänna att du inte förknippar denna påsen med Dressmann?!

Kanske inte idag men lite framöver kommer man nog att göra det...

Skrattade gott när jag var i Dressmannbutiken tidigare idag och där stod några "äldre herrar" och höll föredrag/historialektion för kassörskan om just Rolling Stones som är deras stora "kampanj just nu" och att mannen i fråga mycket väl mindes att han var 12 år när de(Rolling Stones) uppträdde på IH Helsingborg...

Han mindes det väldans väl eftersom han inte fick pengar av sina föräldrar att gå. Året var 1967!

Jag tycker det är så häftigt - det var verkligen gott att höra dessa herrar! Snacka om engagemang och jag tror att Dressmanns kampanj kommer att nå en ganska bred målgrupp. Men jag kan ha fel, har haft det förr!

Ps. En korrigering... Kassörskan är butikspersonal/kommunikatör på Dressmann och en söt rar serviceminded tjej. Ordet kassörska låter lite "snabbköpskassörskan" i kvarteret där jag bor... Och det gör hon inte :)

Inga kommentarer: