08 februari, 2011

Håll i hatten - orkanvindar med känslor i Skåne!

Såhär såg det ut i Klippan efter natten. Foto Pia Lindh
Natten har varit ganska orolig för de flesta i Skåne hundar som ungar och för oss vanliga dödliga.
Vi drabbades som tur var inte, vårt tak var kvar även om det lät som det lyfte varannan minut. Däremot fågelhuset blev illa tilltygat...

Sitter just nu och bloggar på lunchen med min lilla lunchtallrik och planerar kvällsmaten. Kvällens meny bjuder på Citronbitare med kokt potatis och citronsås. Eller ska jag tacka Findus?
För att läsa ALLT om Citronbitare klicka på bilden så länkas du direkt till kcal, panering och allt annat som kan vara bra att veta.
Ja, jag vet att många njaear och tycker det är "kass" att köpa "fiskpinnar" på detta viset - men det bjussar jag på!
Jag är inte någon fiskig person och är glad att jag får i mig lite omega3!
Så tack Findus!

Inga kommentarer: