24 november, 2010

Morr!!!

Oj, vi har fått snö och den ligger banne mig kvar - hurra! Jag älskar snö.... Tror det är en Norrländsk gen som följt med i mixen av Svanabyn & Schärding kombinationen sen är det ju bevisat att jag fått ölgenen... Jag gillar ju både Norrlands Guld och Baumgartner Bier! Och är det nu någon petig läsare.... så .... ja, jag gillar nog all sorts öl förutom Corona och Sol som jag tycker är lite väl vattniga!

Sitter här och är lite irriterad - ett i-lands problem i och för sig men ändå - jag är FÖRKYLD!
Förkyld på ett sånt där snorigt och eländigt vis att man har svårt att sova och på ett sådant vis att jag inte borde gå på vattengympan ikväll. Det sista stör mig enormt... Min vilja finns där och jag hade kunnat men logiken säger broms, nej och tvärstopp!
Ingen vattengympa och ingen behandling på Trivas imorgonkväll heller, morr!!

Så det får nog bli nya lampor till vårt tak istället och Maria Waern på dumburken efter jobbet idag. Vi tog ju ett viktigt lampbeslut igår... det är inte dumt med högt till tak men när det gäller taklampor har det visat sig bli lite mer meck. Men nu är det lilla frågetecknet uträtat!
Nä nu är det hög tid att käka lite frulle - tiden rusar!
Snyt, Snyt - Rudolf med röda mulen är mitt mellannamn!

Inga kommentarer: