12 november, 2010

Man kan inte klona sig...


Imorgon smäller det... Åh kul kommer vi att ha det är då ett som är säkert!
Ser fram emot det kan ni tro, det var länge sedan vi sågs och duracellkvinnan med moster och deras respektive är ett bra lördagssällskap.
Veckorna rusar fram och helgerna dubbelt så fort. Kalendern är späckad med trevligheter framöver. Det är julmarknad i Lübeck, glöggträffar, julbord och vinterkonferenser.

Ja, vi klagar inte men tiden går som sagt väldans fort - när ska vi vila upp oss, blink blink?
Jo, jag vet i början av februari!
Och det kan ju behövas eftersom bonusdottern ska ha flytthjälp i januari (vi är ju bra på att montera IKEAmöbler). Det är ju äntligen dags för den första egna Lägenheten med stort L! Men det här med flytthjälp vet i katten - jag misstänker att hon drillar sin papps rätt bra och står med släp, lägenhetsnycklar och alkomätare på nyårsdagen och säger - RISE AND SHINE!!! Det är dags att flyyyyyyytta!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh vilka puddingar :) sååå härligt och smarrigt om jag inte missminner mig. Jag vill oxå följa med imorgon.

LG