11 januari, 2011

Idag börjar 2011

Efter en fantastisk jul med snö, julklappar, god mat och allt det här som hör till och en hejdundrande nyårsafton hemma hos oss (vi behövde nästan bygga ut huset för att få plats) så gjorde vi ett rejält stopp hemma hos Middleway.

Har haft så kul och många skratt - jag älskar att skratt! Nu skrattar jag högt och ljudligt, man kan även kalla det gapskratt. Annat var det i tonåren när jag hade en period där jag skämdes så för mina tänder att jag gick till tandläkaren och ville ha tandställning. Då knep jag ihop eller höll för munnen när jag skrattade. Så är det alltså inte längre...

Introt var - idag börjar 2011... Och så är det väl för många av oss. Idag är det dags för första träningspasset år 2011. -It´s time and I´m ready for it, eller hur var det nu?

Det enda som tar emot nu är att ta sig dit, skratt! Näe, skämt och sido, det är så glashalt på vägar och trottoarer att man får ge sig dit i tid.

Ikväll blir det Ajvarkyckling med pasta - blir det gott så lägger jag ut receptet under morgondagen.

Inga kommentarer: