19 januari, 2011

Äntligen onsdag! Denna onsdagen innebär:


- två dagar kvar att arbeta (ledig på fredag)
- vattengympan börjar ikväll
- och äntligen, äntligen kommer våra nya fönster att bytas ut mot ännu nyare fönster

Förutom detta så hoppas jag verkligen att arbetsdagen går i något lättare humörstecken än gårdagen. Usch, fy och jäkelskap vilken dag igår! Tror att hela proppskåpet brann upp och det är så trist för egentligen har jag ett mycket bra arbete. Men hur kul jag än tycker det är så känns det jobbigt att arbeta "solo". Inte chefen på plats och inte heller driftaren = kaos i mitt huvud och på mitt skrivbord.

Men vilket underverk gårdagkvällens gympapass gjorde! Det rensade bort alla dåliga energier och jag hade massor av kraft (helt oväntat) att ge järnet. Antagligen var jag så uppretad och rent ut sagt heligt förbannad att allt gick av bara farten...

Så efter en god natts sömn är jag nu redo - come on fönsterkillar, come on baddräkt och kallt vatten here we go!

Inga kommentarer: