25 januari, 2011

Guldbaggen 2011

Perfekt måndagsförströelse framför dumburken... Och there he was - "Frank Wagner"! Att jag sen hade nöjet att sitta bredvid den skånska varianten - SFW (eller hur S?) var ju som grädde på moset, lök på laxen eller vad man nu säger!

Skämt och allvar... Har däremot väldiga problem med Petra Mede och har alltid haft men igår fick hon till det på slutet. Ja, jag vet att alla inte tycker som jag men jag kan inte hjälpa det och inte heller sätta fingret på varför jag har så "svårt" för henne. Det är precis detsamma när det gäller Kattis Ahlström, gahhhe!!

Men stor eloge till Petra för hon talar väldigt tydligt!

Sitter nu med stor kopp kaffe och laddar inför dagens marknadsmöte med alla butiker och det blir nog en trevlig tisdag. Kanske något lättare tisdag än på länge.

Inga kommentarer: