14 januari, 2011

Fredagen till ära....



Idag är jag på gott fredagshumör och bjussar nu på en liten story... Tyvärr sann story!

Mina överarmar är liksom inte sådär muskulösa och fina som de borde vara och idag när jag väl klätt på mig så kändes just dagens topp (kortärmad) väldigt lös och ledig runt just mina överarmar...

Wow - tänkte jag... Mina överarmar har ialla fall minskat i omfång!

Men ack nej, så var inte fallet, sprang förbi spegeln och noterade att de där korta ärmarna inte var knäppta. (Jäkla skitknappar som tog död på min positiva tanke om välsvarvade överarmar!)

Tur det är fredag så man har något att vara glad åt, skratt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fredag ohhhhhhh!

Du kära väninna från Bjuv. Var är mailet??

"Klinikchefen"

Gith sa...

HAHAHA finns ingen som bjuder på sig själv så mycket som du....kramar vin vän