25 september, 2010

Verkligen myyyyyslördag

Fick sova till klockan åtta imorse och det hör inte till vanligheterna - alltså lyx!

Lyx 2 - var att det var Niclas som tog morgonrundan med världens bästa Benson i störtregnet!

Kroppen fick sig en sen en omgång - Aeromix - och tur var det för då vaknade jag till liv lite... Det var segt innan jag väl var på plats men efteråt var det riktigt skönt! Sen blev jag ju tillfrågad om jag ville vara med i valberedningen i föreningen och det ville jag såklart!

Jag behöver det! Tidigare var jag ju engagerad i Friskis & Svettis och nu när jag inte ska häcka på jobbet efter normal arbetstid är det perfekt att återigen engagera sig i föreningslivet igen!

Nu sitter jag och zippar på lite rödvin och är nöjd i största allmänhet. Rösterna, pustandet och stånkandet från rummet intill kan jag inte riktigt avläsa.... Leder Liverpool eller är det förlust som gäller? Orkar inte ens kolla efter..

Kan bara säga att tavlan - den berömda - är nu upphängd i garaget, skratt!

Ja för er som inte vet... En Liverpool tavla som inte fick flytta in när Niclas köpte in sig i halva huset men garaget är ok, skratt!

Inga kommentarer: