14 september, 2010

Lite bild och ordkavalkad...

Snart dags för Mårten Gås - har ju en inbjudan som väntar!
Mörka tider nu - men det är allt lite mysvarning... Detta är från förra året - men Interflora har ju en laddning växter som väntar på mig!

Sen fyller snart Niclas år... Hmm vad blir det i år?

Förra året blev pumpan en nummerpumpa!

Benson njuter i fulla drag...

Imorgon (15 september) är det dagen D - som i Derby!
TV.n är bokad Leksand-Mora om jag inte missminner mig...
Malmö FF-Helsingborgs IF lär följas på text-tv
Förra årets pumpor i olika tjocklekar och varianter... Får se vad vår koloni erbjuder i år!

2009 tror jag att min kollega Roger lärde sig ett och annat... För det funkar faktiskt inte att frysa in färdigbredda frukostbullar med gurka och paprika och smörgåspapper emellan. Det fungerar heller inte att värma dessa i micron... Allrahelst inte när pålägget är ost!!!
Ps. Roger fyller 40 i år
Säger bara Barcelona och tapas! Minns det som om det var igår!

Just nu befinner sig mammsen och pappsen här... mitt ute in the middle of...
Utan elektricitet - men de njuter i fulla drag!
Jag skulle gärna varit med... Är nog dags att jag tar med mig Niclas på en tur upp till Svanabyn/Dorotea!

1 kommentar:

Therese sa...

JAAAAAAAAAAAA! Ta å kom upp så ska vi syna/skrämma N ;-P
Blir en tur till veterinären nu om ett par timmar, hoppas det inget är kvar i tassen bara...
Å toksmart med sifferpumpa - den idén snor jag rakt av! :-D