30 september, 2010

.... what a day???

Ja, dagen är inte slut ännu men oj oj oj oj oj vad seg den har varit idag?

Sitter här på jobbet och känner mig ganska låg, uppgiven, irriterad och stundtals bara lite sisådär allmänt grinig...

Men sådana dagar har vi alla, eller har jag fel?

Men så snart jag har lättat från kontoret kommer gnistan att tändas igen. Vi ska nämligen hämta färgprover eftersom målaren kommer och ska ta tag i ett och annat nästa vecka. Wunderbar!

Och sen blir det till att förnya sitt pass - vem vet var vi hamnar när vi får ett ryck nästa gång. Gäller att ha ett giltigt pass annars e man rökt! Blir en massa jidder med provisoriska papper ju, och det vill vi INTE!

Nä, resa är livet och jag vill leva livet :)

1 kommentar:

Sandy sa...

Va bra att du sa det, jag måste också skaffa ett nytt pass om jag ska komma iväg till GC i vinter! Och ett nytt bankkort för det jag har kan jag inte betala med..
Ähä, lika bra att ta allting på en gång!