14 september, 2010

En alldeles vanlig tisdag...

Så var det då tisdag den 14 september!
Hur kunde jag vara så förvirrad att jag bokade massage ikväll när det är Coreträning? Ja, e huvudet dumt får kroppen lida...
Det var bara på med baddräkten och i plurret imorse. Ni ska veta att det tog emot????!!!
Men ack vad stolt jag var 1000 meter senare och fort gick det!
Det är ju väsentlig skillnad när man ska plaska fram och tillbaka i 40 längder istället för 20 längder. Man har ju bra hjälp av vändningarna, hehe! Det är bara den mentala träningen som får sig en tafs... för jag upplever det mentalt tröttsamt att räkna längder.
Men det gör jag bara några gånger i början nu när vi är i en 25 meters bassäng - sen går jag på tiden istället.
Så innan jobbet idag hann jag med två rundor med världens bästa Benson och simningen... Ja, ni kan ju själv förstå att jag sträcker på mig. Idag är jag inte en och sextiotre och en halv utan nästan två meter låååååååång!
Nu över till den riktiga bravaden.... Regnet öser ner här i lilla skånelandet!
Men vad gör det när vi har bokat ny resa att se fram emot?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig världens bästa Marika.

SFW

Gith sa...

Duktig du är...såååå kul med en ny resa, vart går den???när??