12 april, 2010

Vilken helg!!!


Denna helgen har varit en sån där "skön hemma helg" när vi inte har varit iväg eller så men ändå på nåt vis fått gjort en massa och man är sådär äckligt nöjd....


Men som jag sa till N igår... :- Man känner sig så nöjd när man tömt/rensat lådor och skåp men det syns ju inte utanpå....

Men välbefinnandet är på topp! Den slitna solstolen fick rycka ut så jag kunde vila upp mig ute i solen, torkvindan har tjänstgjort hela helgen och tunnan med trädgårdsavfall är full... Sen blir det mot återvinningsgården/loppisen för resten.

Men... hur kan man bara spara på sig alla datorkablar och annat tjafs?? Nix denna ekorren har fått sig ännu en tankeställare och ändå är jag bara 40 år och snart 8 månader gammal???

Nix nu mot jobbet - känner mig på gott humör - pratade just med Lena och man blir så pigg och glad. Sen är det inte fel att solen steker utanför fönstret eller förresten - halvfel är det ju, man vill ju vara ledig och njuta i solen...


Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: