28 april, 2010

Kan man ha ont i något som inte finns?

Igår sov jag så gott som från det att jag kom hem efter jobbet och fram tills dess att det var dags att hoppa i säng för natten. En liten luftrunda med Benson blev det men det var också allt.
Har haft "ont i huvudet" sedan den 17 april (vet bestämt att det var då jag låg i koma så gott som hela dagen innan Hallbergs fest) och varit lite bekymrad för detta - men idag, nu på morgonen, känns det för första gången på nästan två veckor helt ok, pust!

Ja, jag ska erkänna att jag i förrgår började googla på olika typer av värk, symptomer o dyl. Men det gör ju inte att man känner sig bättre utan snarare tvärtom...

Men - nu håller vi tummar och tår att det bara var något tillfälligt som svullna bihålor eller något annat ofarligt. Smärtan var begränsad till uppe på höger del av hjässan och i svålen på något vis. Ja, ni kan ju själv förstå att man omöjligt kan ställa rätt diagnos via nätet och än mindre ringa upp någon farbror doktor.
I vilket falls om helst kan jag idag knacka mig på hjässan utan det ömmar - så nu är jag redo - fit for fight Mellanvägen here we come!!!




1 kommentar:

Anonym sa...

Fantomsmärtor är det jävligaste som finns! ;-)

Välkomna till Mellanvägen, vi ser fram emot det ska ni veta!

TG