13 april, 2010

En väldig bra dag idag!


Men oj oj oj vad vissa dagar bara är bra!!!
Kan det bero på vädret eller att arbetsveckan varit sådär harmonisk eller vad är det dom gör att just idag e jag stark.....
Morgonen började med att vara typiskt en morgon i april - kall och en del hade till och med fått skrapa rutor hörde jag. Men sen uppåt dagen - vilken värme! Det var till och med skönt att kryssa mellan Familia och ICA Maxi för att lämna in paket. Utan jacka dessutom!!!
Sen hade jag ett litet snack med Persson... Min läromästare från Borås! En helt underbar person som jag lärt mig massor av och det var riktigt kul att pratas vid. Vi har ju inte gjort det av olika anledningar på väldigt länge... Men nu är det ju deklarationstider och jag behövde verkligen hans hjälp.
Hann med ett Core pass och jag vet inte vad det berodde på men det var som mycket glädje i lokalen och tiden gick så fort - helt otroligt när det gäller träningstid. För det kan vara seeeegt!
Näe, denna dagen har helt enkelt varit väldigt bra med en härlig känsla i kroppen!

Inga kommentarer: