19 april, 2010

Ok....

Då sitter jag då framför datorn med värsta Garfield känslan i kroppen - det är måndag och helgen är förbi.
Ett konstaterande är: - Jag är inte tjugo längre!!!
Förste en Skype-fest på fastande mage på fredagen och sen en 40-års fest på lördagen.... Ja, det är overkligt så trött och apatisk man blir. Annat var det "förr" när man vaknade och var pigg på nya äventyr... Nu är man helt skadad och handlingsförlamad. Ja, jag stör mig lite på det måste jag erkänna. Helgen försvinner så fort ju!
Men tro nu inte att de båda festerna var tråkiga - för det var de verkligen inte - men dagen efter kunde jag varit lite piggare och mer aktiv!
Nu mot Familia!
PS. för att förklara stadiet för er alla - har jag dansat i helgen - det händer bara när jag har för hög promillehalt!

Inga kommentarer: