18 januari, 2007

Onsdagen den 17 januari

Kände mig nog allt lite trött och grinig när jag vaknade - utan anledning faktiskt!

Förresten kan man väl skylla på vädret för det är ju inte så upplyftande precis och sen underlättar det inte när det är en lååååååååång januarimånad och man e fattig som en kyrkråtta!

Jobbet flöt på som vanligt - inga större sensationer alltså!

Ja, det skulle väl vara min utsökta omelett á la Morris, mums! Tänk att en måltid är en höjdpunkt på dagens mitt...

Efter jobb direkt iväg till "la träning" och det tog verkligen emot, humm.... Crillan var på hugget, inget mesande här inte, hon skreeeeeeeeek på mig =). OH, så klen jag var/är...

Vi körde i alla fall ben och sen var det upp på bandet och det var så segt. Det var som om benen hade glömt hur man skulle gå - men elstolparna fick sig en omgång - fan tänkte jag, jag ska inte ge efter och ge upp för då är det kört.


Benens kändes som sparris...

Medger att jag var rätt nöjd när jag var klar att jag inte hade gett efter för latmasken. 1-0 till mig alltså!
Väl hemma var det gott o ta sig en dusch titta på mina fina tulpaner och slötitta på "What about Brian" på femman (som hade sina poänger... om livet runt 30).

Imorgon är det "Tulpanens Dag" berättade Maria för mig... Så köp tulpaner!







Inga kommentarer: