29 januari, 2007

Måndagen den 29 januari

Såja... 10 dagar sedan jag skrev sist - och lönen har kommit och gått... Usch så trist!

Riktigt så illa är det väl inte men det är lätt att pengarna bara flaxar iväg - allra helst när man har väntat på att de ska komma så är det som om de bara försvinner i ett nafs.

Jaja, lägesrapporten är som följer: Jag har ännu inte ballat ur - inte heller gett upp - och det är jag jätteglad för. Men men... Det har ju bara gått två veckor och vi får väl hoppas att jag inte kommer att balla ur.

Var och tränade idag och det var skönt. Rätt konstigt för denna måndagen har gått i katten Gustavs tecken - I HATE MONDAYS! Det har varit en sån seeeeeeg och lååååång måndag och jag var liksom inte i stöt men det gick jättebra att träna.

Är nöjd som en katt som lapat grädde faktiskt.

Nu ska jag slänga mig över mina räkningar, grrr...

Natti... Förresten har ju glömt att rapportera från Pilates träningen i torsdags. Fanken - många saker man ska ha styr på - det kommer att bli jobbigt. Allrahelst när Liz ligger sidan om på en matta och kvider av skratt, haha! Men vi ska nog få styr på det (!)

1 kommentar:

Anonym sa...

åh, vad bra...det är lätt att man tappar suget efter några veckor.
men jag var med och stavgick igår och det var såå skönt.
duktiga vi är!
kram malin