31 maj, 2011

What a beautiful morning...

Premiärsimningen avklarad och det var en toppenmorgon! Var allt lite seg efter gårdagens golfrunda (jag är väl ganska otränad så det tog på krafterna, skratt). Men har sovit bästa Törnrosasömnen så jag är så nöjd, så nöjd!

Väl nere på friluftsbadet mötte jag min duktiga vattengympakompis som redan gjort sitt i 50-meters bassängen och då tog jag chansen att snicke-snacka lite med badmästaren, det är så trevligt på morgonen nere på badet... Jag njuter och idag var det verkligen kanon. Solen sken, vattnet var inte för kallt och ja, vad säger man. Jag mår bra när jag får skvätta lite vatten!

Tro nu för allt i världen inte att jag bara snackade en massa strunt - nix - kroppen fick sig en vända på 1000 m bröstsim och varenda simtag gav mig mer och mer energi. Hade det inte varit för att jag skulle till jobbet hade jag nog simmat fortfarande. I love it!

Påminna mig om detta nästa gång det tar emot, åskan och blixten strider och jag hellre vill ligga kvar hemma i bingen. Tro mig, jag känner mig själv! Har ändå haft att göra med mig själv och min impulsiva sida i snart 42 år.

Golfen märker ni att jag inte orerar lika mycket om... Men skoj var det, dock inte många poäng för min del. Men Niclas var en begåvning, förstår inte att han inte spelat sedan 2004. Hur kunde han bara lägga av? Men jag och min Gorilla headcover och min lilla rosa Puh handduk följde vackert med och lär göra fler gånger och ni lär märka när det går bra rent spelmässigt. DÅ kommer det att basuneras ut med stora, feta bokstäver här på bloggen!

Näe, nu till jobbet och i bakhuvudet har jag fullt upp med semesterplaneringen...

Inga kommentarer: