05 maj, 2011

En mås sitter utanför mitt fönster och blänger på mig...

Han skulle bara veta att han kan blänga på, för snart åker vi till ljuvliga Mallorca! Senast igår fick jag ett mess med texten: - tänk snart tar vi en kall på Crusoe!


Jag är redan där, mentalt alltså. Det är värre än jag skulle på första jordenrunt resan, det är ju till Mallorca vi ska, inte världens ände. Men förstå... Situationen på mitt arbete är mentalt utmattande och vem längtar inte efter att träffa vännerna igen? En vecka med mängder av skratt, diskussioner om allt och inget. Ljuvligt! Självklart hoppas jag och tror på sol men med det ressällskapet vi är får vi det bra även om det skulle vara lite molnigt! Crusoes, mmm, klockan var väl 8 ca när denna bilden togs 2007. Frukost- lunch- eller all day long stället Robinson Crusoe!


Säger som Arnold: - I´ll be back!

Vet att delar av sällskapet på bilden ovanför tyvärr inte är med men det jag vet är... att vi kommer att köra en repriiiiiis...

Pronto nos encontraremos - hälsar jag tillbaks till "KC" med ett leende!
Men nu håller vi tummar, tår och sätter i en extra livrem på vackert väder, god hälsa och allt annat....


1 kommentar:

Gith sa...

Åhhhhhhh det är så allt så man får en tår i ögat...vilken resa, vilka skratt och vilka vänner...helt underbart..Hojta bara till när det är dags nästa år...jag/vi följer gärna med om det passar!!! Kram och ha en underbar resa..hälsa resten...