11 juli, 2011


Det börjar vankas semester... Det märks lite här och var! Niclas har redan semester och det kändes lite sisådär när jag skulle smyga runt lite imorse för att ta mig till jobbet. En veckas arbete till sedan är det min tur, så bra!

En vecka går fort! Säger jag när jag sitter här med min matlåda på skrivbordet och lunchar lite snabbt. För det märks även här att lugnet har lagt sig. För min del är listan lång med saker som ska fixas innan jag tar ledigt men fördelen i detta läget med att vara själv är att man kan fokusera och vips så är det fixat. Men jag är fullt medveten om att jag säkerligen kommer glömma något. Men det är väl mänskligt?

Helgen har varit wonderful... Så wonderful att jag imorse kom på att fredagens kaotiska golfspel med sambon faktiskt kändes som en historia som hände för länge sedan, skratt! Ja, ni skulle varit med, eller kanske inte?!

Fyrbollen efter oss hörde nog tongångarna oss emellan när vi kämpade oss uppför sluttningen på nionde hålet på PINEbanan, det var till och med så att vi gafflade på och att jag klev över min vita svampliknande boll utan att ens se den. Däremot kunde de fått åka med oss hem från Woodlands, för den bilturen var tystare än normalt så att säga. Sen är det endast fantasin som sätter gränser...

Men som sagt, det var då det! Fredagskvällen avslutades på topp med goda vänner och deras dotter som är en verklig entertainer! Undrar vilken bana hennes lillasyster väljer?

Inte att glömma är att "systrarna Kaos" redan är upptaget! Jag längtar till gruppen Kaos är komplett och det dröjer inte många dagar.

Inga kommentarer: