03 februari, 2012

Idag var det kallt, kallt om kinderna. Inte skön kyla som igår... Idag är det fredag och än så länge har jag inte mycket att rita ner förutom att jag inte kan släppa att någon idiot (idiot är väl inte för starkt) anlagt en brand på min gamla grundskola. I och för sig inte något helt sensationellt men ändå lika förvånande varje gång att det finns knäppgökar som tänder på! Ja, kanske rent av tänder på att fjutta på, eller?

En annan löper amok var gång man tänt ett ljus... Har jag släckt, eller hur var det nu? Man går och lägger sig, kliver ur sängen och kollar en gång till. Eller så får man spader och börjar "elda upp" sig när man står i affären, hur var det nu, glömde jag blåsa ut ljusen eller???

Nä, då finns de knäppgökar som fjuttar på och eldar upp skolan. Det är ju vare sig smart, ekonomiskt eller ja, varför helt enkelt?

Sen tror jag att flertalet elever tycker det är en "höjdare" med en extra ledig dag... Men så kan man ju tycka om  man tänker lite kortsiktigt...

Heja Bjuv - rubriker igen! Nix, vi ska inte generalisera!

Så nu har man jiddrat av sig och kaffet kallnar - trevlig fredag!

Inga kommentarer: