10 maj, 2010

Var tog långhelgen vägen???

I fredags var det dags att nyttja lite komptimmar - allt för att komprimera arbetsveckan lite... Det var då jag och Niclas flöt runt nere på Nova Lund och i kringområdet. Det blir till att kalla det flyta omkring för vi köpte inte något speciellt utan gick mest runt och kollade, pratade och fikade och ja... gjorde mest ingenting!
Och det var skönt...
Sen vips - så var det banne mig måndag igen!
Men vi har hunnit med en del tycker jag och känner mig ganska nöjd. Det är ju snart Mallis om askmolnet håller sig på rätt håll vill säga.
God mat och gott vin på fredagen hemma hos maps, en svängom i Huddinge, eller rättare sagt en fördrink via Skypen, sen mot T&P på god mat och gott sällskap.
Och sen söndagsmys (soffan) och en sväng till kollo.
Ja, nu är måndagen snart till ända och inte ska jag klaga heller, har ju bara två arbetsdagar kvar denna veckan!

Inga kommentarer: