19 maj, 2010

Urspårning

Idag var det inte någon bra arbetsdag.... Tyvärr...

Jag har ju en förmåga när jag blir riktigt, riktigt förbannad att utsöndra tårar och blir helt darrig i hela kroppen... Ja, det är alltså när jag är riktigt jävla arg helt enkelt och det är en oerhört förnedrande känsla!

Men tack och lov går det över men det ger ändå en sur eftersmak. Man funderar verkligen om det är så att det ska gå så långt att man börjar gråta i ren ilska på sin arbetsplats. För saken är den, jag kan bli förbannad och ilsken - men riktigt riktigt heligt förbannad - det är när någon trampat alldeles ordentligt på mig. Men det var min tur denna gången...

Just nu kan man bara tacka och ta emot att man har semester - askmoln eller ej, jag behöver helt enkelt komma ifrån. Ska till och med koppla ifrån växeln från luren = WOW!

Ja, nu ska man ju inte vältra sig i elände utan se det trevliga i tillvaron. Så nu gör vi det och blickar framåt. Rise and shine som en GB-Glassgubbe på stålfjädrar!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vad jobbigt...du får berätta sen...tröstkram! M