21 oktober, 2010

Tråkigt...

Såja... Nu ska vi roa oss med ett blogginlägg eftersom jag har lite dampvarning här i min ensamhet! Jag kan ju berätta om gårdagen då vi fick kockar i hotellköket, vilket var väldigt kul! Jag var i gruppen som gjorde förrått och vi var en härlig grupp med en bra handledare. Så är det möjligtvis så att du får en snitt med laxrulle så kan det hända att det är mitt verk du tugga i dig.... Ja, förutsatt att du är på Elite Hotell i Karlstad förstås! Och var lugn, vi arbetade med handskar, massor och kockmundering. Men som sagt det var skoj... dagen idag har mest gått åt till att diskutera gemensamma kampanjer... Vara eller icke vara... Hm, kom vi egentligen fram till något? Ja, det lär visa sig... Nu ska det i alla fall bli spännande att komma hem till förvandlingen i rummet som är ny- och ommålat! imorgon är det butiksmöte och möte mest hela dagen men sen... Då e det fredag! Härligt!

C O N F I D E N T I A L I T Y N O T I C E

The content of this e-mail is intended solely for the use of the individual or entity to whom it is addressed.
If you have received this communication in error, be aware that forwarding it, copying it, or in any way disclosing its content to any other person, is strictly prohibited.
If you have received this communication in error, please notify the author by replying to this e-mail immediately.

Inga kommentarer: