11 oktober, 2010

Måndag...

... jag längtade lite efter måndagen igår faktiskt....

Var på återträff med mina klasskamrater, det är 25 år sedan vi slutade nian! Vi var väldigt få anmälda. 25 personer av 5 klasser men vi hade väldigt trevligt. Fördelen var att vi alla hade tid/möjlighet att prata med varandra och det var kul. Tiden gick så fort, så fort!

Sen behövde jag kanske inte hinka i mig allt vin som jag gjorde men... det är lätt hänt...

Med det i sin tur gjorde att min söndag var segare än klister och en viss "bonnånger" kom smygande allt efter att timmarna gick!

Så även om jag har ont i mitt knä (körde en variant av halka/dansmooooove på vardagsrumsgolvet när jag kom hem i lördags natt) är jag glad att söndagen är ett minne blott och en ny spännande vecka är på gång!

Inga kommentarer: