19 oktober, 2010

Mot solen i Karlstad...

Ok, väskan är packad och nu skulle jag vara redo för jobbet vilken sekund som helst...

Varför är jag inte så alert de andra vardagarna? Ja, pigg brukar jag vara men inte redo för att jobb före kl 7 - inte nu längre...

Jaja... vi däckades nog till sömns av doften från den där färgen som målaren skvätte på igårkväll. Men oj vad ljust och fint det blir. Vårt lilla hus från -58 får sig en riktig uppgradering. Ska bli så kul när det väl är klart.

Ordet klart i meningen ovan betyder följande: Ny soffa, nytt utseende, lampor, väggar o s v....

Och att jag och Niclas har kunnat enats om en bra lösning, fniss! Madame Bitch (jag) kan väl erkänna att hon ibland/oftast vill ha det PRECIS som bara just hon vill ha det.

Men nu går vi in i vuxenstadiet och enas precis som sambos oftast gör, hehe!

Nog om detta - bloggandet fortsätter och idag ska jag för första gången i mitt 41-åriga liv besöka Karlstad och mina kollegor där.

Marknadsmöte here we come!

Inga kommentarer: