18 januari, 2010

Tack Sandball....

Nu vet jag att Marabou har misslyckats med sitt choklad Yoghurt/Hallon... Fick lägesrapport av bonusdottern tidigare... Känns bra när andra provar saker - skulle ju vara dumt om jag fick begär och föll för nyfikenheten.
Jag menar, ska man falla för frestelsen är det ju bättre att äta det man vet att man verkligen gillar... Hänger ni med mitt surriga resonemang?

Idag var ju en händelserik dag på många sätt...

  • Det snöade massor och döm om min förvåning (stor glädje för min del) snön ligger kvar!
  • Helena Jonsson fick Jerringpriset 2009 - Stort Grattis!
  • Hockeydomaren fick TV sportens pris - verkligen stående ovationer - det är du verkligen värd Wolmer och din ödmjukhet att vilja dela priset, wow!
  • Och dra på trissor.... dököttet fick sig en omgång!

Det här sista är liksom något som alltid finns i mina tankar och planer men blir sällan eller snudd på aldrig verklighet så det är liksom kanon när det väl blir gjort...

Sen måste jag ju bättra mitt bloggande. Fick en liten hint idag att jag surfar mer på Facebook än bloggar, not goooood!

Får väl skärpa mig....

Inga kommentarer: