27 januari, 2010

Skåne+snö=kaos!

Morgonen började med att jag fick spätta loss - svart is - från mina små bilrutor!!!

Ja, efter att Bengan Boy fått sig en runda och jag käkat havregrynsgröt och druckit en panna kaffe förstås... Men hade jag inte varit ute i sista stund hade ju bilen kunnat puttra en stund så hade det inte varit så "schwebärligt" att skrapa rutorna.

Dagarna flyger iväg och det hanns med ett besök hos fotvårdaren idag på lunchen. Så nu är skorna lite stora en vecka ungefär, ja, känslan när man går därifrån är så alltså!

Nu sitter jag här med en kopp kaffe och inväntar ett tv-program som börjar kl 20.

Är mätt och belåten efter att ha ätit en vääääldigt god Champinjonsoppa, mums! Är lycklig att jag lyckades få till den så!

Som Niclas brukar säga... :- Marika du blir glad för så lite/småsaker..

Och det stämmer verkligen - just nu i alla fall!

I´m happy och ser fram emot helgen, Dublinresan och Mallisresan och SOMMARSEMESTERN... Ja, sen lite jobb däremellan förstås... Annars blir det ju inte någon semester och inte heller några pengar, hmmm!

2 kommentarer:

Anonym sa...

testingtesting...mä vantarna på!!!!

Gith sa...

Ja, visst är det härligt att ha resor att se framemot...lite lättare att gå till jobbet då, även när det är svart is på rutan...; =)))
Gith