21 januari, 2010

En alldeles vanligt torsdag

Vi får se vad dagen har att erbjuda. Jag har ett måste idag... Frosta av frysen - som egentligen är självavfrostande, hmmm???

Något skumt är det med det, men som sagt det blir utredning i eftermiddag - hinns dåligt med nu på morgonen.

SÅ vi hoppas på minusgrader ikväll när vår mat skall ut och luftas, skratt!

Tyvärr kan jag inte visa bilder från förra kylskåpshaveriet - en varm sommar när hela kylskåpsdörren lossnade... Tack Tommy och Björn som lappade och lagade dörren tills det kom en ond man och berättade att garantin precis löpt ut och att han ville ha 3500 kr för den nya dörren. En liten fråga, har man något val?

Ja, några bilder från haveriet har jag tyvärr inte för hårddisken som dessa bilder och massor därtill fanns på är ett kraschat minne blott. Så går det när man envisas med att inte bränna ner bilder på skiva eller extern hårddisk.

Men ställ frågan till mig nu - och jag skulle svara - jag skulle ALDRIG våga att bara spara bilder på min lilla bärbara....

Även gamla hundar kan alltså lära sig sitta....

Inga kommentarer: