18 april, 2011

Mindre än en månad kvar...

... sitter här med morgonkaffet med en röd kanske lite för liten tröja på mig som det står: I LOVE TO PARTY på...

I och för sig gillar jag party, skratt och god öl men nu vet i katten vad som hänt med mig. Jag är totalt dränerad på energi!?!

En känsla jag inte är så bekväm med faktiskt. Huvudet (dvs hjärnan) sänder signaler att jag skulle vilja göra det och det och detta... Men kropper svarar inte för fem sekunder på dessa signaler. Totalt lealös... Varför?

Nix vi får se om helgens drönande har gjort mig mer energiskt. En sak är i alla fall säkert, när jag var ute med Bengan Boy i morse och såg alla flygplanen upp i den klarblå himmeln, då fanns energin att packa min väska för avresa mot semesterMallis där, så så jäkla dränerad e jag kanske inte ändån.

Med önskan om vårsol i massor för det krävs - känns jobbigt att behöva köpa vitaminpiller ju!

Heja äkta vårsol!

Inga kommentarer: