14 april, 2011

Idag kändes det alldeles extra gott att vakna upp efter en god natts sömn! Det är ju inte många dagar kvar till vår årliga Mallorcaresa. Måttbandet är inköpt och det klipps en centimeter varje dag. Det är lite extra gott att ha det hängandes på kontoret eftersom det just nu är mycket negativa energier som susar runt i huset... Men då förgyller man vardagen med ett enkelt inköp av ett måttband och vips! Så har man desto mer kul att se fram emot. Men som vi kloka tanter sa i bastun igår: - Man får inte glömma att njuta av NUET! Förresten, idag testade jag huslarmet också. Vet inte vad som gick fel men summa summarum blev att larmet gick och det var ju bara jag och Bengan Boy som klev in i vårt hus. Japp, ville liksom bara testa, för trött är jag absolut inte. Nix - rise and shine - Hyllinge here we come!

1 kommentar:

Anonym sa...

Där ser du! Jag har alltid hävdat att jag int gjorde fel när larmet gick, nu vet jag att det har ett eget liv! HA!!

// TG