17 augusti, 2010

Dagens notering...

Jag vaknade imorse och kände att dagen började rätt ok faktiskt, skratt! Åt min lilla frukost och kände mig helt plötsligt varm och eländig... Ok, kvavt ute tänkte jag - men hey - jag satt ju i vårt kök inomhus...

Ok ok ok.... Jag har alltså så kallade kärringsvallningar?!?! Kan det stämma?

Strunt samma i så fall det var bara att packa ner sig till lilla bassängen och rocka loss i vattnet. Jag och de andra damerna, hehe! 1000 meter senare var jag något svalare och återigen nöjd med dagen fram till nu iaf...

Väl på väg ut till bilen möter jag en kille i 15-16 års åldern iförd en vinterjacka !!!! Ja, ni läste rätt, vinterjacka med foder och hätta. Gulp! Han kan ju omöjligt ha rätt kroppstemperatur. Vi andra går runt och kvider att det är så kvavt, regnet hänger i luften och klass 1 varning är utfärdad här i skåne - men vinterjacka?

Det var väl ändå till att ta i?

Inga kommentarer: