06 juni, 2010

Ok..

nu har vi varit på sommarfest och det var väl på tiden... Att sommaren kom, eller? Men grejen var ju den att det blev snorkallt redan klockan nio ikväll = trist!

Oavsett vilket var det väldigt trevlig eftersom jag/vi fick en överraskning när Linedance instruktören kom och presenterade sig....... Wow, men jag måste säga att det var riktigt skoj!

Sen erbjöds grillat med massor av tillbehör och dricka - Tack T & P!

Jag var nöjd ända tills dess att en av festdeltagarna formligen drösade in i bordet vilket resulterade att rödvinet konsumerades av mina nya vita byxor oj oj oj betyder grrrr på hög nivå. Det värsta var väl att åbäket inte ens hade förnuft på att be om ursäkt! En olycka kan hända men då ber man banne mig om ursäkt!

Men nu tvättas de vita som är preparerade med VANISH, skratt! Jag som sagt att jag inte går på sån reklam, hehe!

Inga kommentarer: