31 mars, 2010

Pom!!!

Tidigt imorse - kom Åskar gående över vårt hustak - och det gillar inte Benson! Så då blev det lite oroligt här i huset... Sen var det lagom svårt att somna om!

Men Åskar gick vidare och lämnade bara kvar lite grå himmel och lite vatten...

Känner mig som en halv smörgåstårta efter gårdagens intag - men gott var det! Jag är löjligt förtjust i smörgåstårta.... Och det står jag för!

Kommer så väl ihåg att jag alltid på mina födelsedagar förr ville ha just smörgåstårta och helst så stora som möjligt så att man hade över till "nattamat" efter festligheterna och frukost dagen efter... Ok, ok, kanske inte så hälsosamt och sunt men what a hell!!!???

Nu är det inte många dagar kvar - sen är det Blåkulla som gäller! Har blivit inbjuden till ett event via FB. Så kvasten ska putsas, smörjas och kaffekitteln är framplockad.

Bye bye BOYS nu far vi snart!

Inga kommentarer: