24 mars, 2010

Längtan är stooooor

Efter semester... Tror inte att jag är den enda som vill vara lite ledig men ändå...

Vi har ju en tripp till Dublin framför oss och sen den "årliga Mallisresan" (same procedure as every year)!

Den resan kommer att bli en så bra men inte någon viloresa utan mer en - äntligen har vi en hel vecka tillsammans att hinna umgås på - med bonusen att det förhoppningsvis är fint väder och att man slipper de vardagliga sakerna. Exempel på vardagliga saker är att hämta posten som oftast består av räkningar och reklam, duka fram och plocka bort frukost, laga mat o s v.

Hur snöade jag då in på Mallis så då? Jo, igår införskaffades badshorts till N och i och med det var bollen i rullning.

En annan boll som var i rullning var ju jag på gårdagens Core pass - hujedamig vad jag är för kort för min kropp men skam den som ger sig.... Med hopp om bättring!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer: