23 januari, 2012

Höll banne mig på att missa Guldbaggegalan 2012! Tradgedy! Hur kunde det ens undgå mig? Jag som gillar att frottera mig i lilla tv-soffan till Guldbaggen, Idrottsgalan, Fotbollsgalan och så vidare... Oscarsgalan brukar jag somna till på grund av tidpunkten för sändningen men annars gillar jag ju att titta på alla celebriteter!

Att vara i rampljuset en stund med en god kopp te, skratt!

Såg att "Simon och Ekarna" fått en del nomineringar men jag har ju ännu inte sett filmen så här får jag gå på måfå i min lilla tv-soffa!

Men först en kall kvällsrunda med bästa fyrbenta Benson. Men det hinns alltid med... Just nu ligger han och softar och lyfter ena ögonbrynet och liksom känner att snart, snart, är det dags och han älskar att vara ute i snön. För snö har vi, om än väldigt lite och fastfruset!

Måndagen i övrigt har varit toppen, kan man säga så? När tyckte jag att en måndag var toppen senast?

En måndag som inneburit det vanliga, vakna, äta, dricka vatten, äta, jobba, köra hem, laga mat och ut med hunden och snart är man i pyjamasen igen.

Men vaddå? Det var en toppen måndag bara för att... helgen varit så bra och att jag hunnit träffa mammsen och pappsen en sväng. Jag och mammsen tjattrade om allt som vanligt på minsta möjliga tid. En röd tråd som aldrig tar slut. Men tyvärr gör den det en dag och därför ska jag "prata massor" innan tråden tar slut!

Kram på er!

Inga kommentarer: